افروزنیا، علی و توکلی، عبدالله. (1395). بررسی تطبیقی بهرهوری نیروی کار در ایران. پژوهشهای مدیریت منابع انسانی، 8(4)، 126-105.
حسینی، سید احمد؛ کدخدایی، سلمان و طولابی، مجید. (1395). شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر ارتقای بهرهوری نیروی انسانی با استفاده از تکنیک ANP (مطالعه موردی: مدیران و سرپرستان شهرستان درود). مدیریت بهرهوری، 10(37)، 50-29.
حیدری، محمد و جهانگیری، اصغر، (1389)، مدیریت منابع انسانی در سازمانها نویسنده ایزابل رابینسون، مجله راهبرد بومی، شماره107.
ساعتچی م. 1382. بررسی عوامل و موانع انسانی بهرهوری از دیدگاه مدیران سازمانهای مشمول قانون تامین اجتماعی.مطالعات مدیریت، بهبود و تحول، شماره37.
شکرچی زاده، احمدرضا و حاجی اسماعیلی سمیه. (1394). مروری بر مدلهای بهرهوری نیروی انسانی و ارتباط آن با کیفیت خدمات در سازمانهای خدماتی و دولتی. اولین کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات، اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجفآباد.
عترت دوست، محمد. (1390). الزامات مدیریت کیفیت و ارتقای بهرهوری در سازمان نیروی انتظامی از نگاه آیات و روایات. توسعه انسانی پلیس، 8(38)، 70-51.
فراهانی، ابوالفضل؛ کاشف، میرمحمد؛ غلام زاده یامچی، ایوب و خدادادی، محمدرسول. (1393). ارتباط مدیریت کیفیت جامع با بهرهوری در ادارات تربیتبدنی استان آذربایجان شرقی. فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت ورزشی، 6 (1)، 17-1.
طاهری ش.1390.بهرهوری و تجزیه و تحلیل آن در سازمان ها.انتشارات هستان.چاپ هجدهم.
کاملی م ج.عزیزی حر.مهدی زاده ح. 1393. بررسی عوامل مؤثر بر میزان بهرهوری کارکنان اجرایی پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ.فاتب، توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، شماره32.
مبینی، مهدی. (1388). ارتباط مدیریت کیفیت جامع و اثربخشی در سازمان تربیتبدنی و فدراسیون سهگانه جمهوری اسلامی ایران. سومین کنگره ملی مدیریت ورزشی (توسعه و بالندگی منابع انسانی در ورزش)، شهرکرد.
میر سپاسی ناصر. متقی محمد حسین. سلاجقه سنجر.1388 . بررسی میزان عوامل مرتبط با کندی تسری نظام مدیریت کیفیت جامع در پیکره بخش دولتی ایران.مجله پژوهشهای مدیریت، شماره 81.
واعظی، رضا و وثوقی، فاطمه. (1389). اجرای مدل تعالی سازمانی و ارتقای بهرهوری نیروی انسانی پژوهشی در شرکت پالایش نفت تهران. مطالعات مدیریت صنعتی، 8(19)، 96-73.